گزارش تخصصی معلم هنر با موضوع چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر

گزارش تخصصی معلم هنر با موضوع چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم هنر با موضوع چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم هنر را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم هنر مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

چکیده گزارش در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

شرایط پس از بهبود مشکل افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

منابع برتر و ماخذ قابل قبول افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید

تکنیک خلاقیت

تكنیك اسكمپر SCAMPER :

این تكنیك كاربرد اصلی آن بر پایه ایده یابی فردی طراحی شده است كه می تواند به نحو بسیار اثر بخشی برای گروه ها نیز مفید باشد . هدف اصلی این تكنیك قدرت تصور است تا آن را در جهات و بعد مختلف وضروری به حركت درآورد. این تحریك بوسیله یك سری سوالات تیپ و ایده بر انگیز صورت می گیرد كه شخص در رابطه با مسئله مورد نظرش از خود سوال می كند و در نهایت با افزایش ایده ها ، كیفیت ایده ها تضمین و ارتقاء می یابد .

واژه SCAMPER از ابتدای حروف واژه های سوال برانگیزگرفته شده كه در دستیابی ایده های نو بسیار موثر است .( آقا صمدی۱۳۸۸)

حرف S بر گرفته از كلمه Substitution به معنی جانشین سازی است

حرف C بر گرفته از كلمه Combine به معنی تركیب كردن است .

حرف A بر گرفته از كلمه Adapt به معنی رفاه ، سازگاری و تعدیل كردن است .

حرف M بر گرفته از كلمه Maginfy به معنی بزرگ سازی است .

حرف P بر گرفته از كلمه Put to other uses به معنی استفاده در سایر موارد است .

حرف E بر گرفته از كلمه Ellimination به معنی حذف كردن است .

حرف R بر گرفته از كلمه Reverse به معنی معكوس سازی است.

 

تجزیه و تحلیل

پس از آن که از دانش آموزان خواستم نقاشی با موضوع آزاد بکشند؛ به طوری که قبلا مثل آن را نکشیده باشند.آن ها باز هم نقاشی های تکراری کشیدند ؛به عبارتی از پس انجام فعالیت خواسته شده بر نیامدند.از طرفی تصاویر اخذ شده از نقاشی های آن ها در طی مدت سه ماه نیز گواه این مطلب است که دانش آموزان در کشیدن نقاشی از یک تلقی فکری تکراری استفاده می کنند. طبق آنچه در بخش یافته های علمی آورده شد یکی از موانع خلاقیت تکرار است. و در کلاس کشیدن نقاشی های تکراری یک مانع به حساب می آید..

ارائه راه حل موقت

هدف من از انجام این فعالیت ها بهبود خلاقیت در دانش آموزان است.یکی از فعالیت های هنری برای پرورش خلاقیت ساخت کار دستی با مواد دور ریختنی است.از دانش آموزان می خواهم تا  وسایل دور ریختنی مثل انواع بطری (نوشابه،شیر،شربت و …)،جعبه(کارتنی،پلاستیکی) ،میله های خودکار دور ریخته شده و همچنین ،چسب ،قیچی،کاغذ رنگی با خود به کلاس بیاورند باید برای دانش آموزان تبیین شود که مواد دور ریختنی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

۱٫به شکل اولیه قابل استفاده نباشند.

  1. پول برای خرید آن وسیله ندهند.
  2. این مواد ممکن است آلوده باشند در صورت امکان وسایل دور ریخته شده تمیز تری انتخاب شود یا شسته شوند.

به منظور ایجاد انگیزه در دانش آموزان با کمک مدیر و سایر همکاران نمایشگاهی بر پا کرده و در پایان آثار بچه ها در آن به معرض نمایش در می آید. و از آثار برتر تجلیل به عمل می آید. این مورد قبل از اجرای راه حل به دانش آموزان گفته می شود. بعد از آن که دانش آموزان مواد دور ریختنی را با خود به کلاس آوردند از تکنیک اسکمپر استفاده می شود.همان طور که در قسمت یافته های علمی بیان شد تکنیک اسکمپر دارای مراحل ۷ گانه ای است که در عین حال که یک یک این مراحل را به دانش آموزان آموزش می دهم هم زمان اجرا می کنم.

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی معلم هنر به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی معلم هنر دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی معلم هنر در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی معلم هنر نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی معلم هنر از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معلم هنر پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی معلم هنر باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی معلم هنر در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی معلم هنر اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معلم هنر مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم هنر را تحت عنوان چگونگی افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

6 + 2 =