گزارش تخصصی دبیران هنر با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

گزارش تخصصی دبیران هنر با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیران هنر با موضوع چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیران هنر را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیران هنر مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

چکیده گزارش در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

شرایط پس از بهبود مشکل علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

منابع برتر و ماخذ قابل قبول علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر

اجرای طرح جدید ونظارت بر آن

دانش آموزان مواد دور ریختنی با ویژگی هایی که از قبل برایشان ارائه شده بود را به کلاس آوردند. در طی چند هفته در کلاس های هنر مراحل تکنیک اسکمپر به شکل زیر به اجرا در آمد.

مراح هفتگانه تکنیک اسکمپر حرف S بر گرفته از كلمه Substitution به معنی جانشین سازی است حرف C بر گرفته از كلمه Combine به معنی تركیب كردن است حرف A بر گرفته از كلمه Adapt به معنی رفاه ، سازگاری و تعدیل كردن است حرف M بر گرفته از كلمه Maginfy به معنی بزرگ سازی است حرف P بر گرفته از كلمه Put to other uses به معنی استفاده در سایر موارد است  حرف E بر گرفته از كلمه Ellimination به معنی حذف كردن است حرف R بر گرفته از كلمه Reverse به معنی معكوس سازی است  (رضازاده تلوكلائی-۱۳۸۹)

جانشین سازی : از دانش آموزان می خواهم مواد و وسایلی را که با خود به کلاس آورده اند برداشته ، در دست خود بگیرند و سوال :چه چیزی را می توانیم جانشین این کنیم؟و یا (بجای این چه چیز دیگر…؟) را از خود بپرسند. و پاسخ های خود را ارائه دهند . دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه می کردند : دانش آموزی که عروسکش را به کلاس آورده بود با مشاهده بطری نوشابه خانواده گفت من می خواهم از این بطری در ساخت بدنه عروسکی مثل عروسک خودم استفاده کنم

ترکیب کردن : از دانش آموزان می خواهم وسایلی که با خود به کلاس آورده اند روی میز گذاشته و از خود پرسش” این وسایل را به چه صورت با هم ترکیب کنم؟” را بپرسند.و پاسخ هایشان را در کلاس ارائه دهند. ( برای افزایش درک دانش آموزان از این مرحله می توان پرسش های دیگری مانند زیر مطرح کرد: ـ کدامیک از وسایل اداری یا آشپزخانه را می توان با هم ادغام کرد؟ ـ چطور می توان بازی فوتبال را با ورزش ژیمناستیک ادغام کرد؟ ـ چطور می توان پیتزا را با غذاهای ایرانی ادغام کرد؟ (دانش آموزی در این مرحله با ترکیب ظرف پنیر پاستوریزه و جعبه دستمال کاغذی و تعدادی درب بطری نوشابه تریلی هیجده چرخ ساخت)

تعدیل کردن:  بجاست که در هر گونه تلاش به منظور ایده جویی ،تمام مشابهات ممکن جستجو گردد.البته برای این منظور باید از تداعی معانی استفاده کرد. طرح پرسشهای زیر برای هدایت ذهن و نیز اینکه قدرت تصور به سمت تداعی معانی برود،بسیار مفید است .همچنین این پرسشها کمک شایانی است برای اقتباس از موارد مشابه یا انطباق موضوع با مواردیگر. (آقا صمدی.۱۳۸۸) ـ این را شبیه چه چیزی می توانیم بسازیم؟ ـ آیا چیز مشابهی وجود دارد که بتوان از آن استفاده کرد؟ ـ این به چه چیز شبیه است؟ تمرین سئوالات اقتباسی: ـ فرض کنید تولید کننده تشک هستید،برای تولید تشک از چه چیزهایی می توانید الهام بگیرید؟ ـ تصور کنید تولید کننده ی خودکار هستید و می خواهید در کارتان از پنیر الهام بگیرید؟ ـ تلویزیون را شبیه چه چیزهایی می توان ساخت؟

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی دبیران هنر به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی دبیران هنر دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی دبیران هنر در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی دبیران هنر نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی دبیران هنر از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیران هنر پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی دبیران هنر باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی دبیران هنر در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی دبیران هنر اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیران هنر مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیران هنر را تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس هنر به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

79 − 70 =