گزارش تخصصی معاون اجرایی با موضوع دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان

گزارش تخصصی معاون اجرایی با موضوع دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۲ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون اجرایی با موضوع دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون اجرایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون اجرایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

چکیده گزارش در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

شرایط پس از بهبود مشکل فشارهای روانی دانش آموزان

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم فشارهای روانی دانش آموزان

منابع برتر و ماخذ قابل قبول فشارهای روانی دانش آموزان

شرح تجربه

وقتی محیط یادگیری مثبت و پربار می شود، کارکرد مغز افزایش یافته؛ یادگیری بهتر اتفاق می افتد. با توجه به فشارهای روانی دانش آموزان و تاثیر آن بر یادگیری و رفتار دانش آموزان به فکر چاره افتادم که چگونه در محیط مدرسه دانش آموزان را از این فشارها دور کنم تا آن هابا خیال آسوده با امنیت روانی به یادگیری دروس بپردازند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم، پی بردم که یکی از راه های کم کردن فشارهای روانی، نوشتن احساسات است که می تواند بار عصبی ذهن، روح و روان را کم کرده، تا حدودی از استرس بکاهد. هم چنین به افراد در تخلیه احساسات روانی کمک کند. به جهت این که دانش آموزان مدرسه دوره اول ابتدایی بین سنین هفت، هشت و نه سال می باشند، سعی شده فضای مدرسه فضایی شاد باشد. مانند: رنگ سبز برای میز ها،

سبز و نارنجی برای پرده ها. جهت دور کردن فشارهای روانی به فکر افتادم که در سطح درک و فهم دانش آموزان چگونه عمل کنم؟ بنابراین یک سطل زباله زیبا و خوش رنگ   بنفش   تهیه کردم و تصویر صورت یک موش کارتونی نیز بر روی آن کشیدم  دلیل انتخاب حیوان این بود که موش حیوانی جونده است و می تواند پس از ریختن کاغذ ها گذاشتم. هم چنین » زباله دان موشی « مثلا” آن ها را بجود و از بین ببرد  . اسم آن را هم مواردی که دانش آموزان باید از خود دور می کردند و داخل زباله دانی می ریختند را   مانند: ناراحتی ها، نگرانی ها، ترس ها، استرس ها، نمی توانم ها   نوشته و روی سطل چسباندم.

در مرحله بعدی از همکارانم کمک گرفتم و از آنان خواستم که دانش آموزان خود را در این مورد راهنمایی کنند تا هر گونه ناراحتی، ترس، استرس، احساسات منفی و … را با نوشتن مورد آن در یک جمله همراه با نام ونام خانوادگی داخل زباله دان موشی بریزند؛ سپس با خیال آسوده در مدرسه به فراگیری بپردازند. چون سطل بسیار زیبا بود مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت و با کاغذ های کوچکی، موارد فشار روانی خود را با

زبان کودکی شان روی آن نوشته و داخل زباله دانی می ریختند. موقع درست کردن زباله دانی اتفاق جالبی رخ داد. دختر خودم قرار بود در مسابقه دومنطقه ای شرکت کند با حسرت بیان می کرد که ای کاش مدرسه ما هم  از این زباله دانی ها داشت، از آن جا که من برای مسابقه فردا خیلی استرس دارم و این استرس را داخل زباله دانی می انداختم. در روز اول یکی از دانش آموزان کلاس اولی گفت: من می ترسم در دیکته غلط داشته باشم و ترسم را داخل زباله دانی انداختم؛ دیکته ام بدون غلط شد. بنابراین نوشتن و دور کردن تفکرات منفی وتنش های روانی، موجب افزایش اعتماد به نفس و هم چنین تلقین تفکرات مثبت و موجب آرامش روانی و فراگیری بهتر دروس در دانش آموزان می شود.

نمونه هایی از نوشته های دانش آموزان:

من درس ریاضی را نمی توانم یاد بگیرم.

من از این می ترسم که پدر و مادرم با هم دعوا کنند.

من امروز استرس دارم چون آموزگارم از من درس می پرسد.

من از باشگاه می ترسم.

من از جن می ترسم.

من می ترسم پدرم حقوق نگیرد.

قرار شد پایان هر هفته کل نوشته های دانش آموزان بررسی شود و مهم ترین دغدغه های آنان شناسایی و در حد امکان به آنان کمک صورت گیرد.

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی معاون اجرایی به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی معاون اجرایی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون اجرایی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی معاون اجرایی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون اجرایی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون اجرایی را تحت عنوان دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 70 = 80