گزارش تخصصی مشاور با موضوع چگونگی درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

گزارش تخصصی مشاور با موضوع چگونگی درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی مشاور با موضوع چگونگی درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی مشاور را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی مشاور مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

چکیده گزارش در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

شرایط پس از بهبود مشکل درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی

اقدامات لازم در جهت کمک به حل مشکل دانش آموز:

۱ صحبت با والدین او و درمیان گذاشتن مشکل او  از والدین او خواستم در منزل محیطی امن و همراه با آرامش و جوی صمیمی تر از قبل ایجاد کنند. در بحث های خانوادگی او را مشارکت داده و درحد امکان با او در امور منزل مشورت کنند و در ازای پیشرفت او در ارتباط اجتماعی، وی را تشویق کرده تا اعتماد به نفس او تقویت شده و در منزل به او مسئولیتی واگذار گردد تا احساس بی کفایتی که او از خودش داشت، برطرف شود. هم چنین برای عقاید و نظرات او احترام و ارزش قائل شوند تا مهارت ابراز وجود را یاد گرفته و بتواند در اجتماع و به خصوص در مدرسه رفتار قاطع تری از خود نشان دهد.

۲ صحبت با معلمان و کادر مدرسه در خصوص اختلال هراس اجتماعی و مشکل او با همکاران صحبت نمودم و تاکید کردم تا پرسش کلاسی او در ابتدا به صورت انفرادی نباشد. حتما” در بین گروه از او سوال شود. به هیچ عنوان مقایسه ای بین او و سایر دانش آموزان صورت نگیرد. او در جای خودش به درس پاسخ دهد. درخصوص نشانه ها و علایم اختلال هراس اجتماعی که او از خود بروز می دهد* سرخ شدن چهره، لرزش دست، کم رویی، تپش قلب و مشکل تنفسی* کاملا”طبیعی برخورد کرده و سپس با گذشت زمان و درمان تدریجی او پرسش انفرادی در کلاس صورت گیرد.

۳ صحبت با معلم ورزش از ایشان خواهش کردم در جهت تقویت اعتماد به نفس و تغییر روحیه او را ترغیب

کرده تا هر روز ورزش منظمی داشته باشد و در ساعت ورزش هم مسئولیتی به او داده یا او را نماینده یا سرگروه تیم ورزشی کند.

۳ صحبت با معاون مدرسه  به هنگام برگزاری جشن ها و مراسم صبحگاهی در مدرسه او را تشویق به پذیرفتن

مسئولیت نمایند.

اما اقدامات تخصصی که این جانب برای درمان اساسی اختلال هراس اجتماعی او ارائه دادم عبارتنداز:

۱ در جلسه دوم مشاوره از او خواستم تا موقعیت های اضطراب زای خود را براساس شدت و ضعف، امتیازدهی و اولویت بندی کند. سطح بندی اضطراب از نمره صفر تا صد می باشد. صفر نشانه نداشتن اضطراب و آسودگی و آرامش کامل و نمره صد نشان دهنده ی شدیدترین و وخیم ترین سطح اضطراب می باشد. این موقعیت ها شامل: منزل، میهمانی ها، مدرسه* کلاس درس، سرصف صبحگاهی و …* و موقعیت های بیرون از منزل، شرکت در مجالس یا مساجد یا خرید بیرون و … می باشد. او نمره صفر را در موقعیت جمع خانوادگی خود* پدر و مادر* و بیشترین نمره صد را درموقعیت حضور در کلاس به هنگام درس جواب دادن داد.

۲ در جلسه سوم ریلکسیشن یا آرمیدگی به او آموزش داده شد تا چشمان خود را بسته  و در حالتی شل نشسته، سه نفس عمیق کشیده و سپس تصور ذهنی از یک منظره زیبا یا دریا یا هر تصویری که باعث آرامش روح او می شود، مانند: نور، خوشبختی و … را در ذهن خود تجسم کند. از او خواستم هم زمان از موسیقی بسیار ملایم بی کلام هم استفاده کند. سپس به ترتیب تک تک ماهیچه های اعضای بدن* از قبیل: مچ دست چپ و ماهیچه های دو سر ساعد، مچ دست راست و ماهیچه های دو سر ساعد، پیشانی، چشم ها، آرواره ها، گردن، لب ها، شانه ها، شکم، ساق پای چپ ساق پای راست* را ابتدا سفت و منقبض و بعد شل و یا منبسط کند و سپس سه نفس عمیق بکشد و دوباره همین عمل را تکرار کند. به هنگام منقبض شدن عضلات، احساس تنیدگی را تجربه کرده و پس از منبسط شدن عضلات احساس آرامش همراه با تنفس عمیق را تجربه کند.

۳ در جلسه چهارم از روش حساسیت زدایی منظم خیالی برای کاهش هراس اجتماعی او  استفاده شد. در این روش پس از انجام ریلکسیشن و براساس اولویت بندی یا سطح بندی اضطراب، مواجه شدن فرداز موقعیت های پایین تر شروع و به موقعیتی که اوشدیدترین اضطراب را دارد ختم می شود تا زمانی که وی مرحله نهایی و شدید اضطراب را بدون هیچ گونه اضطرابی تحمل کند. به این صورت که او بایستی این موقعیت ها را به ترتیب

در ذهن خود تجسم کند و با موقعیت اضطراب خود مواجه شود و هر زمانی که مرحله ای را با موفقیت طی کرد به مرحله بعد و شدیدتر اضطراب، نزدیک شود و در صورت تجربه شدید اضطراب و نامناسب بودن حال روحی و ناموفق بودن، در همان مرحله توقف کند و مجددا”نفس عمیق بکشد و به مرحله قبل که سطح اضطرابش کم است برگردد و مجددا” نفس عمیق و بعد برگشتن به مرحله ی بعد. این کار ادامه دارد تا مرحله آخر* نمره ۱۰۰ * که او شدیدترین اضطراب را بدون هیچ علائمی یا ناراحتی تحمل کند. در نهایت از او خواستم که در منزل نیز روزی دو تا سه بار ریلکسیشن را انجام دهد، چرا که انجام مکرر تمرینات ریلکسیشن تاثیر زیادی در کاهش اضطراب او دارد.

۴ درجلسه پنجم روش حساسیت زدایی واقعی آموزش داده شد. کلیه مراحل فوق به صورت واقعی و عینی * نه به صورت خیالی و ذهنی* برای او اجراشد.

۵ در جلسه ششم برای تقویت ارتباط اجتماعی او و نفوذ در بین دوستان خود، ابتدا از او خواستم در حضور چهار تا پنج نفر از هم کلاسی های خود داستان سکه طلا در درس تفکر و سبک زندگی را تعریف کند و سپس در مرحله بعد تعداد بیشتری از هم کلاسی های او به این جمع افزوده شدند که حدود ۱۲ تا ۱۴ نفر شدند، مجددا” از او خواستم همان داستان را برای این تعداد از هم کلاسی های خود بازگو کند و او بدون هیچ اضطرابی موفق به این کار شد. حتی ارتباط چشمی نیز برقرار کرده بود و خنده بر لب داشت و احساس رضایتمندی از خود داشت.

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی مشاور به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی مشاور دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی مشاور در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی مشاور نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی مشاور از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی مشاور پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی مشاور باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی مشاور در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی مشاور اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی مشاور مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی مشاور را تحت عنوان چگونگی درمان دانش آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

26 − 25 =