نمونه گزارش تخصصی مشاور با موضوع  چگونگی بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

نمونه گزارش تخصصی مشاور با موضوع  چگونگی بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع  چگونگی بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی مشاور با موضوع  چگونگی بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی مشاور را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی مشاور مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

شرایط پس از بهبود مشکل  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول  بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم

توصیف وضعیت موجود:

این جانب مشاور دبیرستان شبانه روزی دخترانه هستم که ۵ سال سابقه خدمتم را در این منطقه سپری کرده ام و تقریبا” چهار سال در همین .

مدرسه سمت مشاور را بر عهده داشته ام. در ابتدای سال های خدمتم دانش آموزان مدرسه چندان اعتمادی به مشاور مدرسه نداشتند و صریحا” اعلام می کردند که ما هر چه به مشاور می گفتیم، سریعا” مدیر و معاونین مدرسه مطلع می شدند. کارهایی که برای جلب اعتماد انجام دادم این بود که ساعات تفریح را اکثرا” در حیاط مدرسه و بین دانش آموزان می گذراندم و در مورد مسائل و مشکلات مدرسه صحبت می کردیم یا جلسات راهنمایی و مشاوره گروهی برگزار کرده و ابتدا در مورد وظایف و اصول مشاوره صحبت می شد و سپس یک مشکل که از طرف یک دانش آموز خیالی مطرح شده بود را بازگو کرده و از دانش آموزان راهکار می خواستم، به این ترتیب توانستم اعتماد به مشاور را به دانش آموزان برگردانم. به طوری که دانش آموزان خصوصی ترین مسائل را هم با من می باشد؛ دختری که » ز« در میان می گذاشتند. تجربه تربیتی من مربوط به دانش آموزم در سال گذشته زرنگ، باهوش، پرجنب و جوش، اجتماعی و فعال در کارهای پرورشی بود. اما از ابتدای سال تحصیلی جدید تغییراتی در وی بارز بود که پس از مشاهدات و جلسات متعدد مشاوره متوجه شدم که دچار اعتیاد به خودارضایی شده و از این مساله بسیار رنج می برد به طوری که حتی بارها به خودکشی هم فکر کرده است.

مشاهده رفتار دانش آموز:

در یکی از جلسات مشاوره گروهی بود که در مورد مسائل و مشکلات دوره نوجوانی صحبت می کردم و نظرات دانش آموزان را با استفاده از روش بارش فکری در مورد تاثیرات ماهواره در بلوغ زودرس و انحرافات جنسی و خود ارضایی و پیامدهای آن جویا دچار حالت گرگرفتگی شده » ز« می شدم که در همین حین متوجه شدم دانش آموزم است و لرزش دستانش کاملا” مشهود است. وقتی دانش آموزان مشغول بحث گروهی بودند به صورت پنهانی علت را جویا شدم، او حالات هیجانیش را به امتحان ساعت بعد ربط داد. با مشاهده رفتار و کلیه فعالیت های دانش آموز در مراسم آغازین، ساعات تفریح .

و نیز مشاهده غیرمستقیم رفتار دانش آموز در کلاس درس، نشانه هایی از وجود تشویش و افسردگی و گوشه گیری دیده شد.

۲ مصاحبه با یکی از دبیران مربوطه – که او را به دلیل درس نخواندن از کلاس بیرون کرده بود، » ز« با یکی از دبیرانمصاحبه ای به شرح زیر انجام دادم.

– نسبت به سال گذشته چقدر تغییر کرده است؟ » ز«

– افت شدیدی کرده است طوری که احساس می کنم یه آدم دیگه است.

– میشه بگین که در چه زمینه هایی این تغییرات رو می بینید؟

– سال گذشته اگه ۱۸ به پایین می گرفت گریه می کرد اما امسال هیچ اهمیتی

براش نداره، سر کلاس حواسش به درس نیست و تمرکز نداره.

– از نظر فعالیت در کلاس چطوره؟

– خیلی گوشه گیر شده و تو گروه هایی که سر کلاس تشکیل می دیم اصلا” فعالیت نمی کنه، احساس می کنم از یه مساله ای رنج می بره.

– تا حالا ازش پرسیدین که چرا درس نمی خونه؟

– آره بارها پرسیدم میگه انگیزه ای برای درس خوندن نداره و برای والدینش هم چندان مهم نیست که درس بخونه یا نه.

– سر کلاس رفتارش با بقیه چطوره؟

– سال گذشته خیلی خوش برخورد و گرم بود اما امسال عصبی شده و چندان با بقیه گرم نمی گیره.

۳ مصاحبه با مدیر مدرسه خانم رحمانی و – معاون آموزشی خانم طاهرخانی:

– چرا درس نمی خونه؟ » ز« خانم ها لطفا” می شه بگین

– میگه حس و انگیزه ندارم.

مطلبی که در رابطه با نمونه گزارش تخصصی مشاور به ذهنم رسید این است که فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. نمونه گزارش تخصصی مشاور در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر نمونه گزارش تخصصی مشاور پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور باید بدانیم :

مرجع فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر نمونه گزارش تخصصی مشاور مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی مشاور را تحت عنوان  چگونگی بهبود اعتیاد به خود ارضایی در دانش آموزم  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 1 = 2