تحقیق معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

تحقیق معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۱ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه تحقیق معاون اجرایی مدارس با موضوع چگونگی نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز تحقیق معاون اجرایی مدارس را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان تحقیق معاون اجرایی مدارس مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

چکیده گزارش در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

شرایط پس از بهبود مشکل نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

منابع برتر و ماخذ قابل قبول نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه

راه حل های پیشنهادی

با مشاهده و انجام پرسش نامه از معاونان اجرایی و سایر همکاران شرح دقیق وظایف خودم را اینچنین جمع آوری نمودم:

۱) همکاری و تعامل با مدیر و سایر معاونین در فراهم سازی زمینه لازم جهت تحقق بخشیدن به اهداف و مصوبات دوره یا دوره های تحصیلی با همکاری و مشارکت کارکنان ، دانش اموزان و اولیای انها و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های داخل و خارج از مدرسه .

۲) ایجاد محیطی آموزنده و پرورش دهنده برای شکوفا شدن استعدادهای مختلف دانش آموزان مدارس  متناسب با تفاوت های فردی آنها .

۳) همکاری در برنامه ریزی سالانه آموزشی معاونان مدارس  با رعایت ضوابط و از طریق مشارکت اولیاء ، کارکنان ، دانش اموزان .

۴) همکاری در برنامه ریزی به منظور جلب مشارکت معلمان و سایر کارکنان مدارس  برای ایفای نقش تربیتی .

۵) همکاری در ایجاد هماهنگی بین عوامل انسانی مدرسه جهت اجرای صحیح و به موقع برنامه ها و فعالیت های آموزشی بر اساس ضوابط و مقررات

۶) همکاری در جهت حسن انجام فعالیت ها و وظایف کارکنان مدرسه و ارزشیابی مستمر از عملکرد آنها بر اساس ضوابط ، همچنین شناسایی کارکنان کوشا ، ساعی ، فعال و شایسته با همکاری سایر کارکنان و معرفی به مدیر  به منظور تقدیر و تشکر .

۷) همکاری در برنامه ریزی ، نظارت و اجرای فعالیت های عمومی و فراگیر مدارس  نظیر مراسم آغازین ، مناسبت ها ، ایام ا… ، نماز جماعت  فعالیت های قرآنی و گروهی و مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی ، بازدید ها و اردوها .

۸) توسعه مهارت های حرفه ای خود و شرکت در دوره های مربوط ، گردهمایی ها ، جشنواره ها و جلسات مرتبط و همکاری در جهت شرکت کارکنان  مطابق ضوابط و مقررات .

۹) همکاری در تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و امتحانات و استخراج نتایج آن و اطلاع رسانی به موقع به اولیاء و دانش آموزان و مدیر  .

۱۰) تجزیه و تحلیل نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، تربیتی و انضباطی و نیز حضور و غیاب دانش آموزان با همکاری سایر کارکنان و معلمان و اطلاع رسانی به موقع به اولیا ء و دانش آموزان .

۱۱) مراقبت و رسیدگی به حضور و غیاب کارکنان اداری و آموزشی مدارس  و اتخاذ تدابیر لازم برای انجام وظایف آنها در غیاب ایشان با همکاری سایر کارکنان .

۱۲) همکاری در برنامه ریزی جهت تشکیل جلسات مرتبط ( گروههای آموزشی و شورای مدرسه ، انجمن اولیاء و مربیان ، شورای معلمان و شورای دانش اموزی و …) و زمینه سازی برای حضور فعال اعضاء و نیز نگهداری سوابق و صورتجلسات مربوط.

۱۳) همکاری با مدیر  در آماده سازی فضا و تجهیزات قبل از آغاز سال تحصیلی و همچنین برنامه ریزی و نظارت بر تجهیز و توسعه مدارس  و حفظ و نگهداری اموال ، فضاها و تجهیزات

۱۴) برنامه ریزی ، ثبت نام و سازماندهی دانش آموزان  مطابق ضوابط و مقررات مربوط .

۱۵) اطلاع رسانی و اجرای بخشنامه ها ، دستورالعمل ها  ، آیین نامه ها ، شیوه نامه ها ، و … ارجاعی از سوی مدیر  در چارچوب وظایف محوله .

۱۶) تهیه و تنظیم گزارش های لازم در خصوص فعالیت های مدارس  با همکاری و مشارکت عوامل مربوط جهت ارائه به مدیر .

۱۷) بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های مدارس  .

۱۸) تهیه و تنظیم دفاتر رسمی مدرسه و مدارک پرسنلی کارکنان مدارس  برابر مقررات و در زمان مقرر.

۱۹) تحویل اسناد و دفاتر امتحانات و صورت اموال و وسایل مدرسه در صورت تغییر سمت به مسئول مربوط طبق مقررات .

۲۰) پاسخگویی و اطلاع رسانی به موقع به والدین ، دانش آموزان ، کارکنان و سایر مراجعین برابر ضوابط و مقررات .

۲۱) انجام کلیه امور مربوط به کار با سامانه های الکترونیکی ( بکفای تحت وب ، دانش اموزی و .. )

۲۲)  انجام سایر امور ارجاعی مربوط در صورت لزوم .

اجرای راه حل ها و نظارت بر آن

شناسنامه سلامت یکی از اصلی ترین مدارک ثبت نام دانش آموز ، شناسنامه سلامت است. طبق قرارداد منعقده بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، اطلاعات دانش آموزان مشکل دار می بایست دقیقا ثبت شود و مدیران مدارس موظف هستند شناسنامه سلامت تکمیل شده را بررسی و نسبت به ثبت نام دانش آموز اقدام نمایند.پیشنهاد می گردد مدیران مدارس حتما حتما بررسی شناسنامه ها را جدی بگیرند. چنانچه دانش آموزی به علت بیماری خاصی ، فعالیتی در مدرسه نماید که نباید انجام دهد، شخص مدیر از نظر داداگاه اداری موظف به پاسخگویی است.به این ترتیب شروع به ثبت اطلاعات در این مقوله و اجرایی شدن آن پرداختم.

در آغاز سال در جهت تنظیمات پوشه تحصیلی دانش آموزان که در هر پوشه دانش آموز می بایست اطلاعات تحصیلی ایشان باشد. را جمع آوری کرده و به این ترتیب شروع به ثبت اطلاعات در این مقوله و اجرایی شدن آن پرداختم.که عبارت بودند از :

پرونده سلامت دانش آموز که شامل دفترچه سلامت ایشان می گردد.

مطلبی که در رابطه با تحقیق معاون اجرایی مدارس به ذهنم رسید این است که فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. تحقیق معاون اجرایی مدارس در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر تحقیق معاون اجرایی مدارس پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس باید بدانیم :

مرجع فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل تحقیق معاون اجرایی مدارس اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر تحقیق معاون اجرایی مدارس مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید تحقیق معاون اجرایی مدارس را تحت عنوان چگونگی نهادینه کردن وظایف و مسولیتهای معاونت اجرایی به صورت بهینه به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

2 + 7 =