گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۹ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی با موضوع چگونگی بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم

علایم و نشانه ها

کمرویی با یک سلسله علایم متعدد و به هم پیوسته همراه است . گوشه گیر چون مشکلاتش را نمی تواند در عالم واقعیت حل کند ، به تخیل فرو می رود و به خیالبافی می پردازد . او انسانی است بی هدف و نمی داند چه باید بکند و برای آینده اش چه طرحی بریزد. از مردم گریزان است و هر تمنا و خواهش را یک تحمیل تلقی می کند و در برابر آن بشدت مقاومت می کند ؛ از این رو ، اطرافیان دچار تضاد و کشمش می شود. برای دفاع از حقش اقدام نمی کند و کناره گیری را بر تلاش ترجیح می دهد .

محدود ساختن تمام جنبه ها و فعالیتهای زندگی ، خجالت و سکوت ، محرومیت ، ناتوانی در برقراری رابطه با دوستان و معلمان ، فرار از فعالیتهای اجتماعی و به تعویق انداختن انجام دادن کارها ، بی حوصلگی و کسالت و احساس خستگی و نگرانی از آینده ، کمک نخواستن از دیگران ، هنگام نیاز ، در انجام دادن کارها از این شاخه به آن شاخه پریدن ، سازش با وضع موجود و اعتراض نکردن به آن ، حتی در صورت احساس ناراحتی و نگرانی ، احساس پوچی و بی ارزشی ، ابراز وجود نکردن، تسلیم شدن در برابر خواسته های دیگران ،تقصیر گناهان را به گردن گرفتن ،ناتوانی در بروز احساس خصومت و پرخاشگري ، اجتناب از رقابت ، درون گرايي و در خوى فرو رفتن، زود رنجي ، داشتن نگرش منفي و بدبينانه به اطرافيان ، مطرح نكردن اشكالات درسي در كلاس و عقب ماندگي درسي در بين دانش آموزان گوشه گير بسيار مشاهده مي شود .

علائم کمرویی را  بطور خلاصه به شرح ذیل می توان بر شمرد:

۱-به تخیل فرو می رودوبه خیالبافی می پردازد ۲- ازمردم گریزان است وهر تمنا وخواهش را یک تحمیل تلقی می کند ودر برابرآن مقاومت می کند ۳- برای دفاع ازحقوقش اقدام نمی کند وکنار ه گیری را برتلاش ترجیح می دهد ۴- محدود ساختن تمام جنبه هاوفعالیت های زندگی ۵-خجالت و سکوت ۶- ناتوانی در برقراری روابط با دوستان ومعلمان ۷- فرار از فعالیتهای اجتماعی وبه تعویق انداختن انجام دادن کارها ۸- بی حوصلگی وکسا لت واحساس خستگی ونگرانی از آینده ۹- کمک نخواستن از دیگران هنگام نیاز۱۰- درانجام دادن کارها از این شاخه به آن شاخه پریدن ۱۱- ساز ش با وضع موجود واعتراض نکردن به آن حتی در صورت احساس ناراحتی۱۲- احساس پوچی وبی ارزشی ۱۳- ابراز وجود نکردن ۱۴- تسلیم شدن دربرابر خواسته های دیگران ۱۵- تقصیر گناهان را به گردن دیگران انداختن ۱۶- ناتوانی دربروز احساس خصومت وپرخاشگری ۱۷-اجتناب از رقابت ۱۸- درون گرایی و در خود فرو رفتن ۱۹- زود رنجی وزود گریستن ۲۰- پریشانی وبی قراری ۲۱- غیبت از مدرسه ۲۲- بی علاقگی به کلاس ۲۳- عدم تمرکز حواس ۲۴- اختلال در خوراک وحواس ۲۵- بی اعتنای به وقایع اطراف ۲۶- بی اعتمادی نسبت به توانایی های خود ۲۷- داشتن نگرش منفی و بد بینانه به دیگران ۲۸- مطرح نکردن مشکلات درسی درکلاس وعقب ماندگی درسی

علل

عوامل متعددی موجب کمرویی می شود. غم و اندوه شدید و مداوم ، فقر و تنگدستی ، احساس گناه ، ضعف و نقص جسمانی ، تکبر و غرور، احساس حقارت شدید، عقب ماندگی درسی ، پذیرفته نشدن در خانه و مدرسه ، حسادت و انتقام جویی ، احساس ترس و نا امنی ، نابسامانی های خانوادگی ، طلاق ، بی پاسخ گذاشتن پرسشهای کنجکاوانه کودکان ، بی حوصلگی در برقراری ارتباط سالم با کودکان ، نبودن الگوی اجتماعی مطلوب در خانه، محرومیت از محبت مادر، عدم حضور پدر ، اعتیاد والدین ، شکستها و ناکامیهای پی در پی ، اختلال در عملکرد غدد فوق کلیوی ، حمایت افراطی کودک همراه با چشم پوشی شدید ، بیماریهای طولانی کودک ، انتقال کودک به مدرسه و مکان جدید، تبعیض و انتقادها و بهانه گیریهای مستمر و بی مورد والدین و معلمان در بروز کمرویی نقش بسزایی دارد . در مواقعی کمرویی و فرار از موقعیت مخاطره انگیز ، معقول ترین شیوه برای مقابله با ناکامی به شمار می رود . در این زمینه ، مشخص شده است که علت اصلی کمرویی برخی زندانیان در زمان جنگ اول در بازداشتگاههای آلمان ، غلبه بر وحشت و فشار وارد شده، بوده است . در این حالت ، عواملی نظیر شدت فشار و ترس ، غیر ممکن بودن فرار و بیماری های جسمی در تشدید کمرویی زندانیان موثر بوده است. در خود فرو رفتن نوجوان در دوره بلوغ نیز ممکن است به کمرویی بینجامد؛ به عبارت دیگر زمانی ، کمرویی نوجوان با تفکر درباره طبیعت و خویشتن و مشاهده و تجزیه و تحلیل امور پیرامون همراه است که از کنجکاوی او نشات می گیرد و بدان وسیله نوجوان می خواهد به چراهای درونی خود پاسخ دهد. همچنین هرگاه نوجوان در سازگاری با محیط اجتماعی شکست بخورد، احتمال می رود گوشه گیر شود (شفیع آبادی،۱۳۷۴،ص)

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی را تحت عنوان بر طرف کردن مشکل کم حرفی وکم رویی دانش آموزم    به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

94 − = 91