گزارش تخصصی معاون فنی با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

گزارش تخصصی معاون فنی با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۶ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون فنی با موضوع چگونگی کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون فنی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون فنی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

چکیده گزارش در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

شرایط پس از بهبود مشکل کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

شاخص‌های کیفی وضع موجود

مصاحبه با مشاور هنرستان آقای حسین عباسپور :

اقدام پژوه در ادامه  گرد آوری اطلاعات با مشاور هنرستان  دارالفنون آقای عباسپور مصاحبه نمود و ضمن جمع بندی صحبتهای آقای عباسپور ، به این نتیجه رسید .  عواملی همچون (علاقه ،استعداد علمی ،اولیاء ، مدرسه،و بازار کار در انتخاب رشته دانش آموزان موثرند و جهت کمک به دانش آموزان جهت انتخاب رشته صحیح باید این موارد اجرایی شود. (پیوست ۳)

*شرکت درآزمونهای رغبت سنج و تجزیه و تحلیل نتایج آن توسط مشاور

*برگزاری بازدید های علمی از ادرات ،شرکتها،کارخانجات،و هنرستانها

*تشکیل جلسات آموزش اولیاء دانش آموزان و آگاهی دادن در باره رشته های مختلف

* توجه به استعداد و علاقه دانش آموزان در رابطه با انتخاب رشته های خاص

*پررنگ نمودن نقش رسانه ها در انتخاب دانش آموزان

*سخرانی  مسولین  درابطه با اعلام نیاز به رشته هایی که در آن کشور با کمبود  مواجه میباشد

       مصاحبه با هنرجو مصطفی عدالتی  رشته تربیت بدنی:

مصطفی عدالتی هنرجوی رشته تربیت بدنی هنرستان فنی نمونه دولتی دارالفنون ناحیه ۶ مشهد است او ابتدا در رشته نقشه کشی معماری ثبت نام نموده و  بعد از یک سال مجبور به تغییر رشته شد ه و در حال حاضردر رشته تربیت بدنی هنرستان مشغول به تحصیل میباشد .پژوهشگر در مصاحبه با او در باره علت تغییر رشته اش سوال ، که او اینگونه جواب میدهد .

من زمانی که سال اول متوسطه را به پایان رساندم به رشته عمران علاقه مند بودم ولی چون رشته عمران در هنرستانی بود که ساختمانهای آن فرسوده و هنرجویان از نظم و انظباط کافی برخوردار نبودند . لذا مجبور شدم به هنرستان دارالفنون مراجعه نمایم که این هنرستان رشته عمران نداشت . اما با اسرار پدرو مادرم، مدیر و معاون هنرستان که فرمودند رشته معماری زیر گروه رشته عمران هست . مجبوربه ثبت نام در این رشته شدم .  اما از آنجا که خود به این رشته علاقه کامل نداشتم در سال گذشته  مجبور به تغییر رشته شده ، و اکنون در رشته مورد علاقه ام  ،یعنی تربیت بدنی مشغول به تحصیل  میباشم که تاکنون  راضی وموفق

میباشم  .

  تجزیه و تحلیل (شواهد ۲)

باتوجه به شواهد ارائه شده ،ومطالب پیشینه تحقیق میتوان گفت که دانش آموزان برای انتخاب رشته باید کاملا آزاد باشند و خودشان شخصا” براساس استعداد و علاقه درونی تصمیم بگیرند و طوری نباشد که دانش آموزی فقط برای رضایت والدین و یا اطرافیانشان رشته خود را انتخاب کنند.

“نکته مهم:  در انتخاب رشته دبیرستان علاقه و میزان پیشرفت درسی و انگیزه خود جوش هر دانش آموز به درس های اصلی آن رشته تحصیلی است ، یعنی دانش آموزان از خواندن و مطالعه درس های آن رشته شخصا لذت ببرد و احساس تسلط بر آن درس را در خود احساس کند”

با درک شواهد ارائه شده عوامل موثر در انتخب رشته صحیح عبارتند از :

ž    عوامل بیرونی

ž    ۱- خانواده

ž  ۲- محيط آموزشي

ž  ۳- افراد اثرگذار در زندگي فرد

ž   ۴- گروههاي همسالان

ž  ۵-  رسانه ها  ووسايل ارتباط جمعي

ž   ۶- پيشرفت علم وتكنولوژي

ž     ۷- زمينه هاي اقتصادي – فرهنگي – اجتماعي

ž  عوامل درونی

ž    ۱- هوش واستعداد

ž    ۲- علاقه و رغبت

ž    ۳- جنسیت

ž    ۴- توانايي و مهارت

ž    ۵- ويژگي هاي شخصيتي

ž    ۶- اهداف وانگيزه هاي فردي

       استعداد :  به معناي مهيا و آماده شدن وتوان انجام كاري را داشتن است.دانش آموزان بايد ظرفيت هوشي خود را در نظر گرفته و با توجه به آن تصميم گيري كنند. پایه اول دبیرستان به خاطر اینکه دانش آموزان از یک دوره تحصیلی وارد دوره تحصیلی دیگر،آنهمدر سن نوجوانی میشوند بیشترین افت تحصیلی رادر این پایه خواهد داشت .لذا با درس خواندن و شرکت در کلاسهای تقویتی در پایه اول دبیرستان ،میتوانند با معدل بالا قبول شده و هر رشته ای که علاقه داشته باشد انتخاب نماید .

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی معاون فنی به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی معاون فنی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی معاون فنی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی معاون فنی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی معاون فنی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون فنی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی معاون فنی باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی معاون فنی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی معاون فنی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون فنی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون فنی را تحت عنوان چگونگی کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

42 − = 37