گزارش تخصصی معاون عمومی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

گزارش تخصصی معاون عمومی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۴ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی معاون عمومی با موضوع چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی معاون عمومی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی معاون عمومی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم

انتخاب راه جدید به صورت موقّت

برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی  جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.

با توجّه به سوابق خانوادگی رزیتا، به خاطرتولد فرزند دوم ، رزیتا مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و رزیتا از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار پرخاشگری شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری رزیتا باعث شده ، والدین علاوه از بی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در رزیتا درونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده و ایشان دچار سر درد عصبی گردیده است . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است .  بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت . برای این کار به سراغ محققان و مشاوران و کتابهای روانشناسی و تحقیقات و مقالات مراجعه گردید.

آ موزش درمانی

« آ موزش درمانی عبارت است ازمجموعه ی  اصول وروش های  آ موزشی و روا نشناسی که می تواند افراد معلول جسمانی ، روانی ، ذهنی و عاطفی را  تا حد امکان به عضو مفید و کارآمد جامعه تبدیل کند .  . . . در آموزش درمانی تطابق با محیط خانه ومدرسه و تغییر نگرش کودک  نسبت به یادگیری مسئله اساسی است .  » ( میلانی فر، ۱۳۷۰ ص  ۱۸۴)

روشهاي درمان حسادت :

آگاه كردن كودك ازاينكه مورد توجه ومحبت والدين قرار دارد، رعايت عدالت وانصاف در روابط ، محبت به كودك وقتي كه تنهاست، ايجاد زمينه اعتماد وتوجه ، سپردن كودك كوچكتر به كودك ، حسود براي مراقبت ونگهداري ، جرأت دادن ، جايگزين كردن احساسات خشم آلود كودك ، كمك به كودك براي برون ريزي احساسات حسادت ، مطلع ساختن كودك از مدتي قبل ، قصه گفتن مادر به كودك وتسلي دادن به او ، تبديل حسادت به مساعدت وصميميت بحث درباره ضررها وخسارات حسد ، استفاده از نقاشي وبازي درماني به آموزش دادن به كودكان مبني براينكه اشيا ووسايل خود را به رخ ديگران نكشند، آموختن انجام اعمال نيك به كودك ، افزايش اعتماد به نفس ، عدم دخالت والدين در دعواهاي كودكان ، ايجاد روابط خانوادگي مطلوب وتقويت روح همكاري ومساعدت در كودكان در خانه ومدرسه .(شفيع آبادي ،۱۳۷۲ص۸۷)

تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده

۱-  صمیمت، صمیمیت در خانواده امری لازم و ضروری است زیرا هم مهمی در کاهش خشونت در خانواده دارد بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز به این دلیل است که صمیمیت بین طرفین وجود ندارد. صمیمیت هنگامی افزایش می یابد که افراد خانواده درامور زندگی با یکدیگر مشارکت داشته باشند. همچنین اعتماد و اطمینان در مشارکت بین افضای خانواده باعث صمیمیت می شود.

 

۲-  تامل و سکوت، یکی از بهترین راههای کنترل خشونت در خانواده کنترل رفتار خویشتن در مواقعی است که یکی از اعضای خانواده به تحریک دیگری بپردازد. بهترین شگرد در این هنگام آن است که دیگران سکوت اختیار کنند تا آن فرد هم آرامش پیدا کند سپس در یک فرصت مناسب با هم به بحث و بررسی بپردازند.

۳- تخلیه یعنی اینکه به طور مستقیم جواب خشونت را ندهیم. تحقیقات جدید نشان میدهد که پرخاشگری حلاکی و حتی فیزیکی علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.

۴- مدل پرخاشگری غیر پرخاشگرانه (قدم زدن و…) تحقیقات نشان داده که افرادی عادی که پرخاشگری خود بدون رفتار پرخاشگرانه بروز دادند بعد از این کار سطح کمتری از پرخاشگری را داشته اند ولی به طور کل این روش هم زیاد موثر نیست.

۵- تنبیه، درطول تاریخ یکی از وسایل اجتماعی برای کم کردن میزان خشونت تنیه بوده است که توسط آن جلوی تجاوز خشونت و دیگر رفتارهای پرخاشگرانه را می گرفتند ولی در حال حاضر علما معتقدند که تنبیه به طور موقت جلوی خشونت حاضر را می گیرد و برعکس در طولانی مدت به طور مستقیم باعث تقویت آن می شود درحال حاضر تنبیه بدنی از طرف سازمان بهداشت جهانی ممنوع شده است.

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی معاون عمومی به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی معاون عمومی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی معاون عمومی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی معاون عمومی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی معاون عمومی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون عمومی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی معاون عمومی باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی معاون عمومی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی معاون عمومی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی معاون عمومی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی معاون عمومی را تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزانم به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 84 = 88