گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۳۰ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق با موضوع چگونگی جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

چکیده گزارش در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

شرایط پس از بهبود مشکل جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

منابع برتر و ماخذ قابل قبول جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن  :

پس از بررسی راه حل های پیشنهادی بهترین راه حل را که به نظرم جذاب ترین آنها بود در مورد یکی از درس های سخت فلسفه به نام سقراط به کار بستم.و از طریق نمیش و ایفای نقش آن را به دانش آموزان آموختم که مراحل آن در زیر آورده شده است:

مراحل الگوي ايفاي نقش

مرحله اول : انتخاب موضــوع

شناسايي وانتخاب موضوع اولين قدم براي الگوي ايفاي نقش است و انتخاب آن به دو صورت انجام مي‏شود : موضوع درس ( مورد تدريس ) يا موضوعات دلخواه كه دانش آموزان كلاس بر اساس علايق خود انتخاب مي‏كنند در هر دوصورت ، بايد ابعاد گونگون آن تشريح و به كليه فرگيرندگان تفهيم گردد تا ايفگران نقش‏ها ، مفهوم اصلي را درك كنند . در اين مرحله ، موارد زير بايد رعايت شود :

واضح و روشن كردن موضوع ، به نحوي كه براي همه قابل فهم باشد .

موضع كلي ، مورد علاقه وتوافق بچه‏ها باشد .

موضوع داراي اهداف مهم اجتماعي باشد .

موضوع قابل اجرا و در ساختار الگوي ايفاي نقش قابل بحث باشد.

واؤه‏هاي موجود در موضوع تعريف و مشخص گردد .

موضوع جذاب و متناسب با توانايي‏هاي ذهني و رواني دانش آموزان باشد .يادگيري ارتباطي دو طرفه و تعاملي است و بديهي است كه گر يادگيرندگان منفعل باشند ، امكان يادگيري به وجود نخواهد آمد. در اين روش ، همه افراد نقش‏دارند و بايد در موعد مقرر نقش خود را ايفا كنند و سپس به صورت فعال در جريان آموزش به فعاليت بپردازند.

مرحله دوم : نوشتن نمايش نامه

نگارش نمايش نامه‏ ، پيكره اصلي الگوي ايفاي نقش است . در اين مرحله ، كليه فعاليت‏ها از شروع تا پايان به صورت محاوره‏اي نوشته مي‏شود و دانش آموزان با كمك و همكاري مربي ، مراحل را مي‏نويسند . اهداف اصلي موضوع درس بايد در يكايك مراحل گنجانده شود . رعايت ارزش‏هاي اجتماعي و پرهيز از عادت‏هاي نامطلوب و محتواهاي نامناسب الزامي است . بنابراين ، محتواي اصلي در ايفاي نقش ، همين مرحله است وپيام اصلي درس بايد در اين قسمت مطرح واز طريق اجراي آن به دانش ‏آموزان منتقل شود . دانش‏ آموزان بايد راه‏كارهاي اجرايي را در مراحل بعد اجرا كنند . در اين مرحله ، رعايت توان دانش آموزان ، اطلاعات و زمينه‏هاي فكري آنان اهميت بسيار دارد .

نمايش نامه بايد داراي ابتدا و انتها باشد و متن ، آموزش‏هاي لازم را بدهد . گر نمايش‏نامه مورد نظر خوب تنظيم نشود ، انگيزه دانش آموزان براي اجرا كاهش مي‏يابد و ممكن است نمايش جذابيت مورد نظر را نداشته باشد . جملات بايد حتي‏الامكان كوتاه و قابل فهم باشد و براساس بينش دانش آموزان تنظيم شود . بين جملات و تنظيم محتوا بايد ارتباط و توالي منطقي وجود داشته باشد و موضوعات به صورت اصولي هم جهت باشند .

مرحله سوم : تعيين نقش‏ها

انتخاب بازيگران بر اساس توانايي وعلاقه آنان به نقش‏هاي مورد نظر ، مهم‏ترين بخش الگوي ايفاي نقش است . فعاليت‏هاي لازم براي مراحل الگو ، دراين مرحله مشخص مي‏گردد و تعداد نقش‏ها و گزينش افراد وديگر موارد اجرايي بايد مد نظر باشد .

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیر فلسفه و منطق را تحت عنوان چگونگی جذاب نمودن درس فلسفه بوسیله روش تدریس ایفای نقش و نمایش به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

74 + = 84