گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی با موضوع چگونگی بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی با موضوع چگونگی بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

تدوین گزارش تخصصی با موضوع چگونگی بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم  در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی با موضوع چگونگی بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم  پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

چکیده گزارش در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

شرایط پس از بهبود مشکل بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم

راه حل های پیشنهادی

۱) از یادداشت های روزانه، نمایش، ایفای نقش، جملات ناتمام، قصه گویی یا فنون مشاوره استفاده نمايم تا حسین  را بهتر بشناسم.دانش آموزان اغلب احساسات خود را در اینگونه از فعالیت ها واضح بیان می کنند.

۲) برای جلب اعتماد حسین  و ایجاد یک ارتباط خوب تلاش کنم.

۳) از حسین  بخواهم که به دانش آموز دیگر، در نقش یک دبیر کمک کند. هر توانایی و نکته جالب را که باعث بهبود روابط دانش آموز می شد را اصل قرار دهم.

۴) حسین  کمرو و گوشه گیر را در فعالیت های گروهی کوچک یا در فعالیت های دانش آموزان دیگری که با آنها دوست است درگیر سازم. یک دانش آموز خجالتی بیشتر دوست دارد در گروه های کوچک صحبت کند. او را برای انجام کارهای خاص با دانش آموزان دیگر همرا کنید.

۵) به حسین مسوولیت های مختلفی واگذار کنم. مانند انتقال پیام ها، کمک به مسوولان مدرسه، کمک به دفتردار مدرسه، تدارک وسایل و … از واگذاری کارهای سخت به حسین  و همچنین کارهای اجرایی و نمایشی مانند صحبت کردن در مقابل کلاس که او را دستپاچه می کند خودداری کنم.

۶) از کارهایی که حسین  دوست دارد و قادر به انجام آن است از قبیل شرکت کردن در گروه دوستان، صحبت کردن با شخصیت معروف و یا بازی در یک گروه، فهرستی تهیه کنم و به حسین  فرصت دهم تا یکی از این کارها را انتخاب کند و برای رسیدن به هدف شایستگی خود را نشان دهد. از رفتارهای تمرینی استفاده کنید.

۷-برای آموزش حسین  از روش «ابراز وجود» استفاده کنم. از حسین  بخواهم موقعیت هایی را که دوست دارد در آنها موثر باشد و راه های تماس برای برخورد با هر موقعیتی را بررسی کند، سپس طبق برنامه ای تعیین   شده با حسین  کار کنم.

۸-جابجایی مکان حسین  در کلاس :باتوجه به اینکه حسین  معمولا انتهای کلاس رابرای نشستن انتخاب می کند ویا اینکه مکانهایی را در کلاس انتخاب می کند که از دید پنهان باشند چنانچه جابجایی مکانی صورت گیرد درکاهش کمرویی موثراست

۹-گسترش دادن برخوردها وتماس های حسین  در خارج از محیط خانواده

باتوجه به این که حسین  سوای پدرو مادر خود در ارتباط با دیگر افراد گرفتار شرم وخجالت می شود ولحظه ورودبه زندگی اجتماعی وتحصیلی برايش بسیار مشکل می نماید در نتیجه برخوردها در خارج گسترش یابند کمرویی حسین  کمتر می شود.

۱۰-تقویت رفتارهای مثبت حسین :

چنانچه حسین  در کارها و اعمالی که درست انجام میدهد تشویق شود سعی می کند برای جلب رضایت اطرافیان دوباره این کار درست را انجام دهد.

راه حل های موقت و اجرای آن

بعد از شناسایی علت اصلی کم رویی حسین  سعی کردم با استفاده از اجرای بعضی از راه حل های پیشنهادی در کلاس علت های کمرویی وی در کلاس و مدرسه را از بین برده و آن را کاهش دهم.

۱-      ابتدا سعی کردم برای جلب اعتماد حسین  نسبت به خودم و ایجاد یک رابطه دوستانه با وی تلاش کنم.به این منظور سعی کردم از نظر عاطفی به حسین  نزدیک شوم .در کلاس دقایقی را در کنار او می نشستم و در رابطه با مسائل مطرح شده در کلاس با وی صحبت کرده و از او نظر خواهی می کردم.نسبت به اظهار نظر او در کلاس واکنش نشان داده و بسیار او را مورد تشویق و تحسین قرار می دادم.در مورد اعضای خانواده خود با او صحبت کردم و از وی خواستم اعضای خانواده اش را به من معرفی کند . به این ترتیب توانستم اعتماد او را نسبت به خودم جلب کنم.با او در رابطه با اهمیت روابط اجتماعی و محاسن شرکت در جمع و تاثیر زیاد آن در زندگی هر انسانی صحبت کردم . و به او گفتم شما هم مانند دوستان و هم کلاسی هایت توانایی های زیادی داری و می توانی در انجام بسیاری از کارها به دیگران کمک کرده و در فعالیت های گروهی شرکت کنی.فقط کافی است که اراده کرده ، توانایی های خود را شناخته و آن ها را دست کم نگیری و سعی کنی از توانایی هایت حداکثر استفاده را ببری.

۲-      سعی کردم هیچ زمانی در مورد کم رویی حسین  در کلاس صحبت نکنم و انجام هر فعالیتی از سوی او در کلاس را از قبل با وی هماهنگ کرده تا آمادگی لازم را داشته باشد و بدون نگرانی و اضطراب آن را انجام دهد. به عنوان مثال تعدادی سوال درسی به حسین  دادم و از او خواستم پاسخ این سوالات را پیدا کرده و برای پاسخ گویی شفاهی به این سوالات در جلسه آینده آمادگی لازم را کسب کند. به این ترتیب جلسه بعد به محض صدا زدن نام حسین  برای پرسش شفاهی او بدون هیچ نگرانی در جلوی کلاس به تمام سوالات پاسخ داد و بسیار مورد تشویق و تحسین من و دوستانش قرار گرفت . به این ترتیب حسین  دیگر از پرسش و پاسخ شفاهی در کلاس نمی هراسد و اعتماد به نفس او بسیار افزایش می یابد.

مطلبی که در رابطه با گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی به ذهنم رسید این است که فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی باید بدانیم :

مرجع فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید گزارش تخصصی دبیران پیام آسمانی را تحت عنوان چگونگی بر طرف سازی کمرویی در دانش آموزم  به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 16 = 20