نمونه گزارش تخصصی آموزگاران با موضوع چگونگی کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران با موضوع چگونگی کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری  به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران با موضوع  چگونگی کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۱۳ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه نمونه گزارش تخصصی آموزگاران با موضوع چگونگی کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری   پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز نمونه گزارش تخصصی آموزگاران را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان نمونه گزارش تخصصی آموزگاران مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

چکیده گزارش در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

شرایط پس از بهبود مشکل کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

منابع برتر و ماخذ قابل قبول کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری

تجزیه و تحلیل :

با مطالعه و تحلیلی که درباره ی رفتار نرگس داشتم دیدم با این که نرگس درسش بد نیست اما در بعضی از مواقع عجول بودن و تند تند نوشتن وصحبت کردن در حین املا و دچار خطا و اشتباه می شود و حروف راجا می اندازد و این به خاطر این نیست که او کلمه یا حروف را یاد نگرفته این حرکت اوبه خاطر عدم توجه اوست و در واقع کنترلی روی رفتارش ندارد .نرگس خانوادهی تقریبا مرفهی دارد اما مسئله اصلی اینجاست که نیازهای اصلی او برآورده نشده اند و درواقع چیزی از رفتار و عملکرد صحیح برای او تعریف نشده و تربیت رفتارهای اجتماعی در او ضعیف است از طرفی دیگر نرگس خودش به خواسته های مورد علاقه اش فکر میکند و تا به حال نشده که در حضور پدر اسباب بازیهایش را پخش کند و بازی کند و مثل بچه های دیگر از بازی لذت ببرد در واقع مساله اصلی در این خانواده کودک است زیرا به نرگس آموخته شده تمیز باش و بازی کن اما وقتی پدرت در خانه است اصلا نه حرفی بزن و نه کاری بکن که او عصبانی شود اگر از اتاقت بیرون بیایی ممکن است که او عصبانی شود و با توجه به این نکات ما باید ببنیم که در نرگس چه نیازهایی برآورده نشده که منجر به عدم قانو پذیری در او شده است .

 

مادرش با اینکه یک خانم پاکیزه و وسواسی است اما همیشه می گوید من در آماه کردن او و رساندن به مدرسه صبحها و بعد از ظهرها مشکل دارم .

توجه :اینها تجزیه و تحلیل شواهدی بودند که جمع آوری شده اما دو سئوال وجود دارد برای عدم قانون پذیری نرگس والدین او مساله هستند یا خود نرگس با مطالعه بیشتر درباره قانون پذیری به این نتیجه رسیدم که ۳ پاسخ احتمالی یا ۳ دلیل احتمالی برای عدم قانون پذیری نرگس بیان کنم .

۱- عدم تعریف قانون در منزل به صورت صحیح توسط والدین

۲- نگذاشتن وقت کافی والدین جهت تربیت فرزند

۳- بی‏ تفاوتی در مقابل کارهاو رفتار ناشایست او

مداخله (ارائه راهکار)

بامطالعه اطلاعات جمع آوری شده نسبت به مشکل نرگس در انواع کتابها )با ذکر نام کتاب )راهکارهایی ارائه شده که به شرح زیر می‌باشد:

در کتاب کودک برای والدین SOS!  راهنمای علمی برخورد با مشکلات رفتاری رایج و روزمره دکتر رستمی رضا .

۱-والدین به طور فعال به سخنان نرگس گوش فرا دهند .

و در بحث های کودکانه شرکت کنند که در این روش گوش دادن به سخنان بچه‌ها یکی از شیوه های رفتاری ناظر بر تقویت مستقیم رفتار است  نتایج کار به صورت چشم گیری افزایش یافته است .

در کتاب خود انظباطی کودک و نوجوان (زندی احمد)

۲-اجازه بدهند خود نرگس در قبال مشکل خویش کنترل و مسئولیت داشته باشد .والدین و آموزگاران آزاد منش که به بچه ها آزادی و مسئولیت بیشتری می دهند در آنها این باور را می پرورانند که آنان خود مسئول سرنوشت خود هستند و این روش در حل مشکل دانش آموزی مثل نرگس بسیار روش مناسبی است .

مطلبی که در رابطه با نمونه گزارش تخصصی آموزگاران به ذهنم رسید این است که فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. نمونه گزارش تخصصی آموزگاران در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر نمونه گزارش تخصصی آموزگاران پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران باید بدانیم :

مرجع فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر نمونه گزارش تخصصی آموزگاران مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید نمونه گزارش تخصصی آموزگاران را تحت عنوان کمک به دانش اموزم در حل مشکل عدم قانون‏پذیری        به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 50 = 54