دانلود گزارش تخصصی استثنایی با موضوع   چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او   

دانلود گزارش تخصصی استثنایی با موضوع   چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او    به همراه هدیه فایل که پنج نمونه پیشنهاد و راهکار جهت ارائه به منظور کسب نمره کامل ارزشیابی می باشد.

دانلود گزارش تخصصی استثنایی با موضوع   چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او    در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش فایل و در ۲۷ صفحه به انضمام پنج عنوان پیشنهاد و راهکار کوتاه ارزشیابی جهت ارائه به عنوان مستندات ارزشیابی

گروه تخصصی ایسمگز قابل اعتماد ترین تیم در فضای مجازی می باشد که کاملترین نمونه های گزارش تخصصی را در راستای استفاده همکاران عزیز تدوین نموده است..در گروه تخصصی ما علاوه بر گزارش تخصصی هایی مثل این نمونه دانلود گزارش تخصصی استثنایی با موضوع   چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او    پیشنهادات و راهکارهای ارزشیابی را به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می دهیم.گروه تخصصی ایسمگز دانلود گزارش تخصصی استثنایی را دقیق و کامل طراحی و تدوین نموده است  و سعی بر این بوده است که بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش تدوین شود.

در فایل پیش رو با عنوان دانلود گزارش تخصصی استثنایی مطالب زیر به طور کامل گنجانده شده است.

سرتیتر مطلب در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

چکیده گزارش در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

پیشگفتار و مقدمه موضوع در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

شناسایی مسائل و مشکلات در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

ابراز عقیده پیرامون وضع حاضر در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

جستجو و جمع نمودن منابع قابل اعتماد در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

گرد آوری داده و اطلاعات دقیق در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

گفتمان پیرامون حل مشکل در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

شرایط پس از بهبود مشکل   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

گردآوری منابع بیشتر و گفتمان در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

استناد به رویدادهای عملی در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

بحث پیرامون تاثیر و نتیجه اقدامات در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

پیشناد و ارائه راهکار در بحث مفهوم   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

منابع برتر و ماخذ قابل قبول   برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم

گردآوری شواهد(۲)

بامشاهده نیمرخ رفتارهای دانش آموز،نمودارهای ستونی وجداول اندازه گیری رفتار وی متوجه تغییرات ذیل می شویم نیمرخ رفتار دانش آموز : در نمودار ستونی فوق میزان رفتار پرخاشگری در دانش آموز مورد تحقیق طی ۲۰ جلسه مشاهده به نمایش گذاشته شده است . پس از ثبت اطلاعات رفتاری او در فرم اندازه گیری فراوانی رفتار نامبرده را در طرح آزمایش قرار دادم. ضمن ثبت رفتارهای پرخاشگرانه او ، از روشهای منفی کاهش رفتار : مثل محروم شدن از تغذیه رایگان و یا خاموش هم سود جستم. در پایان طرح باتوجه به مشاهدات بعمل آمده متوجه کاهش محسوس دردفعات رفتار پرخاشگرانه کیس خود شدم.

با استفاده از  برنامه های تقویت فاصله ای ثابت و تقویت فاصله ای متغیر و با کمک تقویت کلامی روش تقویت رفتار ناهمساز ( تقویت رفتار مطلوب و مغایر با حالات بی اعتنایی و گوش ندادن به معلم و دیگران و سرپیچی کردن از دستورات معلم) و ارائه کارت های امتیازی و اهدای جایزه در سر صف مدرسه به ایشان اقدام نموده و نیز در مرحله سوم یاقدام به قطع برنامه اصلاح رفتار و فقط ثبت رفتارهای کیس نموده و بالاخره در مرحله چهارم یاقدامات اصلاح رفتار کیس را دوباره شروع نموده و با بهره گیری از روش شکل دهی  رفتار سعی در تقویت و افزایش رفتار توجه کردن در کیس نمودم . در پایان پس از ۲۰ روز از اجرای این طرح متوجه کاهش قاطع رفتار کم توجهی و بی اعتنایی و بالعکس افزایش رفتار توجه دادن به معلم در کیس خود شدم .

ارزیابی تاثیراقدام جدیدواعتبارآن

پس ازاینکه اطلاعات لازم درباره چگونگی اجرای طرح پژوهی ونتایج آن جمع آوری شد.باتوجه به جوانب کار ازدیدگاه شخصی خودوپذیرش نقطه نظرات و انتقادات اظهارشده دراین رابطه ازسوی دیگران،دست به ارزیابی اقدام جدید زدم.

الف)باتوجه اطلاعات وشواهد اولیه ازرفتارکیس میزان دفعات وقوع رفتار نامطلوب(بیماری اوتیسم)بسیاربالا بوده ودرمقایسه باشواهدوداده های ثانویه که نشانگر کاهش قابل ملاحظه ای دراینگونه رفتارها می باشد، می توان گفت طرح آزمایشی گزارش تخصصی ماتاثیری مطلوب بررفتارکیس داشته است.

ب)با توجه به نظرخواهی ازوالدین دانش آموزومقایسه شرایط رفتاری کیس موردتحقیق قبل وبعدازاجرای طرح متوجه کاهش محسوسی درمیزان رفتارهای نامطلوب دانش آموزچه درمدرسه وچه درخانه شده ایم.که این امرخود موجبات رضایت والدینش رافراهم ساخته است.

مطلبی که در رابطه با دانلود گزارش تخصصی استثنایی به ذهنم رسید این است که فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی دائما در حال بروز رسانی و اضافه نمودن جزئیات می باشد. دانلود گزارش تخصصی استثنایی در ارتباط با جزئیاتش کاملا دقیق و به روز می باشد. با توجه به تغییرات بخشنامه ها فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی نیز مانند سایر فایل های موجود در سایت می بایست کلیه محتویات به روز را شامل شود. دوستان گرامی شما می توانید با دریافت فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی از دقیق ترین فایل آموزشی در راستای نیازمندی های خود بهره ببرید. سایت حاضر با در اختیار داشتن منابع عظیم و قدرتمند در راستای نگارش و تدوین فایل هایی نظیر دانلود گزارش تخصصی استثنایی پیشگام در عرصه تدوین فایل های آموزشی می باشد.

آنچه در رابطه با فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی باید بدانیم :

مرجع فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی در سایت حاضر می باشد.

فایل حاضر دائما در حال آبدیت و بروز رسانی می باشد.

فایل دانلود گزارش تخصصی استثنایی اختصاصی تدوین شده و از سایت خاصی کپی نشده است.

با توجه به اینکه تدوین فایل هایی نظیر دانلود گزارش تخصصی استثنایی مستلزم زمان و هزینه بالایی از سمت تیم پژوهشی ما می باشد ، لذا از کپی برداری و انتشار فایل های سایت جدا اجتناب ورزید.

فرهنگیان محترم می توانید دانلود گزارش تخصصی استثنایی را تحت عنوان   چگونگی برقراری ارتباط با دانش آموزم با وجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و تاثیر گذاری روی پیشرفت درسی او   به همراه هدیه پنج عنوان برتر راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از گروه تخصصی ایسمگز خرید نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 67 = 70